Перейти до категорій товарів Перейти до кошика Перейти до навігації

Мені не цікаві знижки та акції, хочу приховати панель.

FAQ - Найчастіші питання

Тут ми зібрали відповіді на питання, які у вас найчастіше виникають. Якщо ви не знайшли відповідь, скористайтесь нашої  службою підтримки користувачів.

 Що ви шукаєте?

 

 Покупка та доставка

Склад нашого магазину знаходиться територіально в Чехії. Коли ми відправляємо товар, його спочатку забирає локальний перевізник Packeta та транспортує до кордону з Україною. Далі, коли товар прибуває на митницю України, його забирає перевізник Meest Пошта та розмитнює. Після проходження митного контролю посилка передається кінцевому перевізнику, Новій Пошті або кур'єру Meest Пошта, для безпосереднього доручення замовнику.

Які є способи доставки?

Доставка на відділення Нової пошти або кур'єрської службою Meest Пошта на вказану вами адресу. 

Яка вартість доставки?

Перевізник Вартість замовлення до 3199 грн Вартість замовлення понад 3199 грн
Нова Пошта 199 грн Безкоштовно
Meest Пошта 210 грн Безкоштовно

Які існують способи оплати?

Оплата замовлення здійснюється карткою онлайн або при отриманні замовлення (комісія за післяплату 49 грн).

Коли я отримаю товар?

Склад нашого магазину знаходиться територіально в Чехії. У зв'язку з актуальною ситуацією посилки відправляються зі складу впродовж 1-3 робочих днів з моменту оформлення замовлення. Стандартний термін доставки в Україну в середньому становить 8-10 робочих днів. Ви можете прослідкувати стан замовлення за посиланням, яке ми вам надішлемо на електронну пошту разом з підтвердженням відправки замовлення. Точнішу інформацію стосовно терміну доставки вам можуть надати співробітники конкретного перевізника.

Звертаємо вашу увагу, на період воєнного стану термін доставки замовлень може продовжитись!

 

 Доставка замовлень вартістю понад 150 євро

Замовлення, вартість яких перевищує еквівалент 150 євро, відповідно до законодавства України, обкладаються митом та ПДВ. Доставка таких замовлень можлива тільки за умови сплати митних зборів та податків покупцем. Відповідні податки, встановлені українським законодавством, сплачуються перед отриманням посилки. Ви отримаєте смс-повідомлення від митного брокера Росан з точною сумою та інструкцією, як заплатити митний збір. Розмір митних платежів розраховується в гривнях виходячи з офіційного курсу гривні до євро на дату виконання митних операцій (ст. 3-1 Митного кодексу України). Податком обкладається тільки сума, яка перевищує 150 євро. Митні платежі необхідно буде сплатити митній службі України ще перед отриманням посилки згідно банківських реквізитів, які Ви отримаєте від митного брокера Росан (займається розмитненням усіх товарів з Чехії). Як тільки митна служба отримає необхідні кошти, посилка буде далі передана вибраному Вами перевізнику і Вам залишиться сплатити тільки вартість самого товару при отриманні. Митні збори за товари, замовлені на 4camping.com.ua, не включені у вартість товарів і вартість доставки.
Якщо ви зробите 2 і більше замовлень, сумарна вартість яких перевищує 150 євро, вони можуть потрапити на митницю в один день, на них також будуть нараховані митні платежі. Щоб цього не сталося, зв'яжіться з нашою службою підтримки.

Якщо у вас виникли додаткові запитання, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки клієнтів.

 

Повернення товару

Як мені повернути товар?

Товари, які не вам не підійшли, можна повернути протягом 14 днів з моменту отримання замовлення. Якщо ви є учасником клієнтської програми 4camping eXtra, у вас є 30 днів на повернення товару.
Щоб повернути товар, будь ласка, заповніть формуляр для повернення.

 

Інструкція для повернення товару

Для повернення нам товару видрукуйте та заповніть формуляр. Свої особисті дані вкажіть повним прізвищем, ім'ям та по батькові. Після його заповнення надішліть (фото заповненого формуляра) нам на електронну пошту support@4camping.com.ua. для того, щоб ми змогли простежити повернення і надіслати Вам кошти якомога швидше.

 Дуже важливо (!) Заповнений формуляр помістіть у посилку, аби на митниці було зрозуміло, що йдеться про повернення і митні платежі не були нараховані.

Якщо повернення товару відбувається до 14 днів від отримання, доставку сплачує відправник. Якщо ж товар пошкоджений і йдеться про рекламацію, доставку оплачує відправник, але ми її Вам відшкодуємо. 

 

Повернути товар Ви можете нашим партнерам Meest Пошта у Львові наступними службами доставки та за наступними адресами:



Meest Пошта - Отримувач: Rosan Global (RETURN 4camping + Packeta), 79035, Lviv, 147 Zelena str,
тел.: +38 067 670 23 03
Вибрати спосіб доставки "to Door" або "to Warehouse"

Нова Пошта - Отримувач: JV ROSAN (RETURN 4camping + Packeta),  Львів (Відділення №3: вул. Угорська, 22 (заїзд із вул. Луганської)

РОСАН СП ПОВЕРНЕННЯ (Марянчук Юрій Павлович)  Номер телефону: +380 (50) 430-14-30


Укрпошта - Отримувач: JV ROSAN (RETURN 4camping + Packeta) 79000, Lviv 1 Slovatskoho str., PObox 48, 
тел.: +38 067 670 23 03



Зверніть, будь ласка, увагу, оригінальна упаковка товару має бути без пошкоджень та сторонніх предметів (клей, скотч тощо). Інакше сума для повернення буде відповідно нижча.

 

Що робити, якщо мені прийшов інший товар, ніж я замовляв?

Якщо вам прийшов інший товар, ніж ви замовляли, зверніться до нашої служби підтримкм якомога швидше і разом ми вирішимо виникле непорозуміння.

Що робити, якщо мені прийшов пошкоджений товар?

Якщо вам прийшов пошкоджений товар, зверніться до нашої служби підтримкм якомога швидше і разом ми вирішимо виникле непорозуміння.

Мені не підходить розмір, як я можу його замінити?

На жаль, з логістичних причин в нас немає можливості замінити Вам розмір товару, але Ви можете повернути товар протягом 14 днів від дня отримання та замовити новий. 

Коли я зможу отримати гроші після повернення товару?

Ми повернемо гроші на ваш рахунок протягом 14 днів з моменту отримання поверненого товару.

 

 Рекламації

Як оформляти рекламацію на товар?

Відправити товар - Товар з вадами (включно усіх його частин) разом з копією або оригіналом податкового документа (рахунок-фактури) та обґрунтуванням рекламації (опишіть у формулярі помічену вами ваду та додайте його разом з товаром до посилки) необхідно відправити за однією з наступних адрес:

 

Meest Пошта - Отримувач: Rosan Global (RETURN 4camping + Packeta), 79035, Lviv, 147 Zelena str,
тел.: +38 067 670 23 03
Вибрати спосіб доставки "to Door" або "to Warehouse"



Нова Пошта - Отримувач: JV ROSAN (RETURN 4camping + Packeta),  Львів (Відділення №3: вул. Угорська, 22 (заїзд із вул. Луганської)

 РОСАН СП ПОВЕРНЕННЯ (Марянчук Юрій Павлович)  Номер телефону: +380 (50) 430-14-30



Укрпошта - Отримувач: JV ROSAN (RETURN 4camping + Packeta) 79000, Lviv 1 Slovatskoho str., PObox 48, 
тел.: +38 067 670 23 03

 

Продавець із цих місць регулярно перевозить товари на свою юридичну адресу. Товари фактично передаються продавцю в день їх доставки вантажним транспортом за його юридичною адресою. З цього моменту починається термін розгляду рекламації. Продавець повідомляє, що товари відвантажуються не рідше одного разу за 14 днів, загальний час розгляду рекламації від дня отримання товару продавцем до дня розгляду рекламації не повинен перевищувати 50 днів. Бажано, щоб Ви змогли по можливості надіслати нам фото- чи відео-фіксацію пошкодження та письмовий опис проблеми.

Необхідно відправляти весь намет чи вистачить тільки тріснуту дугу?

Теоретично вистачило б тільки дугу. Але у випадку вирішення рекламації у вашу користь вам необхідно було б додатково надіслати весь намет, тому рекомендуємо надсилати відразу весь товар включно усіх його частин.

Де я можу дізнатися про процес вирішення моєї рекламації?

Зверніться до нашого відділу по роботі з рекламаціями за адресою support@4camping.com.ua або зателефонуйте за номером +38 094 712 73 44.

 

  Купони на знижку

Куди слід вписувати код з купона на знижку?

Код з купона впишіть до поля “Купон зі знижкою” в нижньому правому кутку сторінки, коли будете переглядати своє замовлення в Кошику. Після того, як ви натиснете кнопку "Використати", знижка автоматично зарахується до загальної вартості замовлення.

 kupon.jpg

Де я можу отримати купон на знижку?

Щоб переглянути актуальні промокоди та коди знижок, будь ласка, перейдіть на сторінку "Extra знижки".

Чи можна використати декілька купонів одночасно?

На жаль, не можна. Для кожного окремого замовленні можна використати лише один купон.

Чому мій купон не діє і що робити в такому випадку?

Перевірте, чи правильно ви переписали код з купона і чи не закінчився строк його дії. Якщо все гаразд, а купон все одно не діє, зверніться, будь ласка, до нашої служби клієнтської підтримки за адресою support@4camping.com.ua.

Тільки-но з'явився банер зі знижкою і відразу зник. Що мені робити в такому випадку?

Підпишіться на отримання новин, натиснувши на це посилання і якщо ви новий користувач, ми вам автоматично надішлемо знижку в розмірі 150 грн на електронну пошту. Ви можете скористатися знижкою при замовленні понад 1500 грн.

Коли я отримаю купон на знижку?

Купон на знижку відправляється на вказану електронну пошту автоматично. Зазвичай він приходить до 5 хвилин. У випадку, якщо купона все одно немає у вас на пошті, перевірте папку “Спам”.

Я підписався на отримання новин, але купон на знижку при першому замовленні мені не прийшов. Що мені робити в такому випадку?

Можливо, ви помилилися в написанні вашої електронної адреси. Спробуйте підписатися на отримання новин ще раз, натиснувши на це посилання. Цей купон на знижку призначений лише для нових користувачів, які ще не робили у нас замовлень.